Nieuws

« Vorige - Volgende »

Rijnzicht scoort hoog in ZKN klanttevredenheidsonderzoek

1 juli 2013 - 12:30  •  Rijnzicht Oogkliniek  •  reacties

Rijnzicht scoort hoog in ZKN klanttevredenheidsonderzoek

Alphen aan den Rijn -

Rijnzicht scoort hoog, 0,3 tot 0,5 punten hoger dan collega's in het land. Over het resultaat van de behandelingen 2012 waren alle ondervraagde cliënten tevreden; zij gaven Rijnzicht gemiddeld een 8,7. “Vijfendertig procent gaf ons zelfs een tien!” Cliënten geven aan dat ze veel voordeel ervaren van de ooglaserbehandeling of de lensimplantatie. Vooral bij het sporten, werken, autorijden en uitgaan, ervaart men de voordelen van het scherp zien zonder bril. De deskundigheid van de oogarts, de reden waarom ruim tachtig procent voor Rijnzicht Oogkliniek kiest, wordt met een 8,9 beoordeeld, evenals de nazorg. “En het mooie is dat blijkt dat zo goed als alle cliënten ons bij vrienden en familie aanbevelen.”

In de praktijk blijkt dat voor deze nieuwe mensen de drempel steeds minder hoog is om naar de oogkliniek te stappen. Er zijn regelmatig informatieavonden waarin we precies uitleggen hoe de behandelingen in zijn werk gaan, en waar alle vragen gesteld kunnen worden. Ook de financiële drempel wordt minder hoog: Laseren kan vanaf €1295 per oog!

Fotograaf: Josh Walet
Rijnzicht Oogkliniek.'
Rijnzicht Oogkliniek

Verder zonder bril of contactlenzen.