Andere Blogs
De beleving van de WNF commercial
Alphen aan den Rijn -
Wat maakt deze commercial zo sterk?
- In 1 minuut tijd laat de commercial zien wat de Amazone ons oplevert in plaats van wat het ons kost.
- De commercial vertelt daarmee een positief verhaal.
- De muziek ondersteunt het verhaal van de commercial.
- De commercial is 90% beeld en muziek en maar 10% tekst.
- De tekst roep de kijker op tot actie. Kort en krachtig. De kijker weet direct wat hem of haar te doen staat.
- De commercial is één en al beleving. De kijker waant zich even een minuutje in de Amazone
Doe jij ook aan belevingsmarketing?
Wat ziet de bezoeker van jouw website? Beleeft de bezoeker jouw bedrijf en jouw product of dienst? Of is het niets minder dan een online folder met een opsomming van jouw producten of diensten? Hoe zet jij je doelgroep aan tot actie? Leer van deze commercial en verbeter je marketing-uitingen. Zo kun je jouw omzet aanzienlijk vergroten.
Verwante nieuwsberichten
- 16 jul 2014 Unieke gratis online training
- 2 apr 2014 Waarom ik geen zaken doe met mensen...
- 20 feb 2014 De beleving van de WNF commercial
- 17 feb 2014 Het vakantiegevoel bij de bakker