Politiek
'Alphen aan den Rijn is vooral actief en ondernemend'
Alphen aan den Rijn - Als mensen de keuze krijgen uit negentien steekwoorden kiezen zij voor actief, gemoedelijk, initiatiefrijk, betrokken, samenwerken, pragmatisch en volhardend. Deze waarden zijn die uit het Plan van Aanpak Citymarketing. Braun vindt dit opmerkelijk: "Dat had ik niet verwacht. Over het algemeen is men niet zo eensgezind bij dit soort onderzoeken." Ondernemend, mooi, doorsnee en behoudend maken de top 10 compleet.
Dr. Erik Braun van de Erasmus Universiteit heeft voor de gemeente een onderzoek gedaan naar het imago van Alphen aan den Rijn. Er zijn drie groepen mensen ondervraagd: inwoners van de gemeente, inwoners van de regio en inwoners van de randstad. Archeon, Avifauna en Groene Hart vormen de top 3 bij een spontane associatie.
Op de foto: Erik Braun
Verwante nieuwsberichten
- 6 jun 2019 Citymarketing levert 2,5 ton in op ...
- 17 apr 2019 #AlphenMarketing geeft samen met vi...
- 11 dec 2018 Aanstelling van Erik Braun aanleidi...
- 19 mei 2018 Alphense winkels trekken weinig bez...
- 18 mei 2018 Gemeente Alphen is Avifauna, Archeo...
- 18 mei 2018 'Alphen aan den Rijn is vooral acti...
- 18 mei 2018 Komst groot Van der Valk hotel bij ...
- 30 apr 2018 Extra geld voor economie en openbar...
- 26 nov 2017 Alphen Marketing krijgt eindelijk g...
- 8 okt 2017 Cor Hospes: citymarketing is geen t...