Nieuws

« Vorige - Volgende »

Succesvol uw evenementenvergunning organiseren

3 oktober 2014 - 10:26  •  Gemeente Alphen a/d Rijn  •  reacties

Succesvol uw evenementenvergunning organiseren

Alphen aan den Rijn - Organiseert u (regelmatig) een evenement en loopt u daarbij tegen onduidelijkheden aan, zoals de vergunningsaanvraag of voorwaarden?

Gemeente Alphen aan den Rijn is een bruisende evenementenstad. Door de fusie van gemeenten Alphen aan den Rijn, Boskoop en Rijnwoude én de komst van de Veiligheidsregio is de aanpak voor vergunningsaanvragen gewijzigd.

Tijdens de bijeenkomst geven wij u tips om tot een kwalitatief goede en bruikbare aanvraag te komen. Via het aanmeldformulier horen we graag van u waar u nog behoefte aan heeft.

Programma  
17.00u Inloop
17.30u Presentaties Veiligheidsregio, politie, brandweer, Ghor, VTH, 
  Omgevingsdienst, overige gemeentelijke diensten
18.15u Buffet
18.45u Vervolg presentaties
19.30u Speeddates en informele napraatborrel
20.00u Einde


Aanmelden
Voor deze bijeenkomst kunt u zich tot 13 oktober 2014 aanmelden met het aanmeldformulier (max. 2 vertegenwoordigers per organisatie).

Heeft u vragen over de bijeenkomst dan kunt u contact opnemen met Petra Esveldt, afdeling Publieksdienstverlening/Vergunningen, via telefoonnummer: 140172 of email: ompdv@alphenaandenrijn.nl

Fotograaf: Josh Walet